CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

thought of the day

Monday, April 19, 2010

记得



谁还记得   是谁先说永远的爱我
以前的一句话   是我们以后的伤口
过了太久   没人记得当初那些温柔
我和你手牵手   说要一起走到最后

我们都忘了   这条路走了多久
心中是清楚的   有一天有一天都会停的
让时间说真话   虽然我也害怕
在天黑了以后
我们都不知道会不会有以后

谁还记得   是谁先说永远的爱我
以前的一句   是我们以后的伤口
过了太久   没人记得当初那些温柔
我和你手牵手   说要一起走到最后

我们都累了   却没办法往回走
两颗心都迷惑   怎么说怎么说都没有救
亲爱的为什么   也许你也不懂
两个相爱的人   等对方先说找分开的理由

谁还记得爱情开始变化的时候
我和你的眼中  看见了不同的天空
走的太远   终于走到分岔路的路口
是不是你和我  要有两个相反的梦

谁还记得   是谁先说永远的爱我
以前的一句话   是我们以后的伤口
过了太久   没人记得当初那些温柔
我和你手牵手
说要一起走到最后

我和你手牵手
说要一起走到最后 



Food for thought :
It was once a song that i heard from him everyday.
I never notice the lyrics, not until now.
Every word from the song speaks how we fall apart.
How true it is when they say promises are meant to be broken
Tears are rolling down, not even alerting me bout it
The wound is starting to bleed again, when i thought all the pain was gone
Sometimes, unmasking yourself is not a bad thing,
when you are suffocated by the barrier of self protecting


你完美打造的两人世界
为什么允许她成为我们的距离?

No comments:

Post a Comment